Followers

Tuesday, May 15, 2012

Jelajah Destini Anak Bangsa

Assalammualaikum
saje je nk kongsi pngalaman ni kat smue..sem ni aq n member aktif giler la,x kira wakil kolej ke,koko ke,fakulti ke..kiteorg join smue.. Yg ni salah satu aktiviti yg kteorg join.. 1st kteorg saje2 je nk join tp aq rse mlalui bende2 mcm ni lah dpt mlatih kite utk brhadapan dn org ramai..mcm2 jenis manusia aq jmpe..sombong,mesra,brlagak bagai dye sornag je yg 'hot'..sabar je lah..yg penting aq dpt pengalaman..bukan senang tau nk edar flyers..dri segi luaran,elehh..kacang je ni tp cube korang try..kasi buat sikit..tau la btape susahnye nk pujuk n yakinkn seseorng tu ape yg kite promosikn..
Kat dlm program ni..kteorg kne promosikn UiTM utk pelajar rayuan pra-diploma..


kat program tu ade jemput artis2 utk bkerjasama dlm mmpromosikn UiTM..ni lah antara artis2 yg dtg..aq n member ape lg..ambik ksempatan ni utk posing hbis-hbisan..haha  >_<


sebelum brtolak.. dgr sdikit tklimat dri ketua program..





bersama Gambit.. hihi jgn jeles tau..



flyers2 yg perlu diedar..


1 comment:

  1. Assalammualaikum
    singgah sini(^_~)
    cik iena nk invite join 1st giveaway cik iena
    jom terjah blog cik iena
    http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html
    tHanKs..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...