Followers

Wednesday, July 20, 2011

K-pop Fever

Yeoboseyo..^_^..eoseo oseyo, annyeong-haseyo..(Halo..selamat datang,apa khabar?)
hehe..Wahh..ckp Korea 2..maklum la,skrng ni kan demam K-pop dah malanda negara kita..trmasuk la aq,hehe
Pegi sana sini org bcakap psal Korea..x kira la drama Korea ke,muzik Korea ke..semua dah meletup2 kat sini..
Jom kita terjah sikit muzik k-pop ni..ni antara yg aku minat..


Ha..ni yg paling2 aku minat..4 Minute!!!..I love u..
popular dgn lagu Hot Issue


Shinee


                      Wonder Girls..i won't nobody nobody but you..=)


Super Junior


Beast..
comelnye dorang,pegang belon..


Kara


Ha...camne?cute2 tak dorang ni?
nak dgr lagu dorang?
ala..korang pegi je kat youtube and searh je ey..
Alang2 da buat entry sal Korea ni..pe kata kita belaja bhsa Korea sikit nak tak?hehe
1- Ne (ya)
2- Anio (tidak)
3- sarangheyo (cinta)
4- achim (pagi)
5- nanen (saya)
6- nonen (kamu)
7- ohue (siang)
8- pam (malam)
cukup la 2..hehe,tak larat nak taip byk2 da...lau nak tau lg cari sndiri la..hehe
okey lah..bubye..
sillyehamnida <3



4 comments:

  1. lagi..lagi...nak blaja korea..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..tggu lah dlu,lau rajin akn ade entri blaja bhasa korea..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...